پیام تسلیت آیت‌الله وحید خراسانی درپی شهادت رئیس جمهور «اردوغان» در ترکیه یک روز عزای عمومی اعلام کرد وزیر دفاع آمریکا: درباره علت سقوط بالگرد رئیس جمهور ایران اطلاعی نداریم | نقشی نداشتیم حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به موتورسیکلتی در جنوب لبنان (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) اردوغان در ترکیه یک روز عزای عمومی اعلام کرد مادورو در تماس با مخبر: آیت الله رئیسی نماد مقابله با یک‌جانبه‌گرایی در دوران معاصر بود رسانه عبری: حزب الله در حال انهدام شهرک‌های شمال است پیام تسلیت سیدحسن نصرالله به رهبر انقلاب حمایت آمریکا از نتانیاهو در برابر تصمیم دیوان کیفری بین‌المللی برزیل در بیانیه‌ای با دولت و ملت ایران ابراز همدلی کرد گوترش شهادت رئیس جمهور را تسلیت گفت زمان برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ مشخص شد | تقویم انتخابات در جلسه سران قوا تصویب شد مولوی عبدالحمید شهادت رئیس‌جمهور را تسلیت گفت آمریکا شهادت رئیس جمهور را تسلیت گفت اردوغان در تماس با مخبر: ملت و دولت ترکیه در کنار ایران هستند ۱۳ شهید در جنایت هولناک ارتش رژیم صهیونیستی در «جبالیا» (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) نخست‌وزیر روسیه: زندگی ابراهیم رئیسی، وقف خدمت به مردم بود لاپید: کابینه کنونی در جنگ پیروز نخواهد شد آغاز تظاهرات صهیونیست‌ها علیه نتانیاهو در قدس اشغالی + فیلم (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) مقتدی صدر: خداوند برادری، امنیت و استقلال را به ملت‌های عراق و ایران عنایت فرماید
سرخط خبرها

۹ شهر کشور مشمول عوارض سالانه آلایندگی وسایل نقلیه موتوری شدند| چرا محسن رضایی از دولت استعفا داد؟+ فیلم

  • کد خبر: ۱۶۹۲۷۲
  • ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۶
۹ شهر کشور مشمول عوارض سالانه آلایندگی وسایل نقلیه موتوری شدند| چرا محسن رضایی از دولت استعفا داد؟+ فیلم
سخنگوی دولت گفت: تهران، کرج، اصفهان، تبریز، مشهد، شیراز، اهواز، قم و اراک مشمول عوارض سالانه آلایندگی وسایل نقلیه موتوری شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، علی بهادری‌جهرمی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت درباره علت استعفای محسن رضایی و مسئولیت جدید وی، ضمن تشکر و قدردانی از زحمات وی در طول این ایام در سمت‌های معاون اقتصادی رئیس جمهور، دبیر ستاد هماهنگی اقتصادی دولت و مسئول دبیرخانه شورای عالی هماهنگی، اظهار داشت: حدود ۲۸ جلسه در شورای عالی سران قوا برگزار و بیش از ۳۰ مصوبه در حوزه‌های مختلف تجارت، اصلاح نظام بودجه، تأمین مالی مسکن، رفع ناترازی‌ها در حوزه‌های انرژی، رمز ارز‌ها و کالابرگ الکترونیکی در این ایام ساماندهی شد.

سخنگوی دولت با بیان اینکه ۱۱۲ جلسه در ستاد هماهنگی اقتصادی دولت برگزار شده که ۱۵۰ موضوع در این جلسات مورد بحث و بررسی قرار گرفت، افزود: فعالیت‌های این دبیرخانه فراقوه‌ای است و استقلال و فعالیت گسترده‌تری می‌طلبد و به همین دلیل محسن رضایی از سمت معاونت اقتصادی استعفا کرد و حکم جدیدی برای دبیرخانه با ساختار جدید به وی اعطا شد که در این سمت برای وی آرزوی موفقیت می‌کنم.

بهادری‌جهرمی در ادامه با اشاره به مصوبات این هفته هیئت دولت ابراز داشت: در جلسه روز یکشنبه این هفته هیأت دولت فهرست اقلام کشاورزی و غذایی که مشمول اخذ مالیات نیم درصد هستند، به تصویب هیأت وزیران رسید.

سخنگوی دولت با بیان اینکه جلسه امروز هیئت وزیران با توجه به سفر رئیس جمهور به آمریکای لاتین به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار شد، افزود: امروز حدود ۳۰ قلم کالای حوزه غذایی و کشاورزی با پیشنهاد وزارت جهادکشاورزی که در زمره محصولات آب بر هستند، بررسی و تصویب شد. قانون بودجه ۱۴۰۲ دولت را مکلف کرده بود که در جهت حمایت از اصلاح الگوی کشت به ویژه در حوزه محصولات کشاورزی آب‌بر و با هدف کاهش صادرات این نوع محصولات و اصلاح الگوی کشت، در این زمینه سرمایه گذاری و حمایت بیشتر صورت گیرد.

بهادری‌جهرمی اضافه کرد: در جلسه امروز هیئت دولت تهران، کرج، اصفهان، تبریز، مشهد، شیراز، اهواز، قم و اراک شمول عوارض سالانه آلایندگی وسایل نقلیه موتوری شدند.

سخنگوی دولت با اشاره به مصوبه دیگر امروز هیئت وزیران گفت: همچنین با پیشنهاد وزیر اقتصاد مبلغ کمتر از یک میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال به عنوان نصاب معاملات خرد و کوچک انتخاب شد. از این حد تا سقف کمتر از ۱۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به عنوان نصاب معاملات متوسط و بالاتر از آن به عنوان نصاب معاملات بزرگ مشخص شد.

بهادری‌جهرمی با بیان اینکه صدور مجوز برای امضای موافقت‌نامه موقت برای برای تجارت ترجیحی ایران و نیکاراگوئه، صدور مجوز برای امضای موافقت‌نامه موقت حمل و نقل جاده‌ای مسافر و کالا بین ایران، امارات، عمان و قطر، موافقت‌نامه معاضدت قضائی بین ایران و ویتنان و زیمباوه به از مصوبات دیگر امروز هیئت وزیران بود، تصریح کرد: هیئت دولت برای سرعت بخشی به اجرایی کردن نهضت ملی مسکن، با افزوده شدن کمیسیون تخصصی با عنوان مسکن، حمل‌ونقل و عمران شهری و روستایی به کمیسیون‌های تخصصی دولت موافقت کرد. همچنین اصلاح بخش‌هایی از آیین‌نامه هیئت وزیران به تصویب رسید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->